خلال پسته فله به معنای خرید پسته به صورت عمده و بسته‌بندی نشده است. در این صورت، پسته به صورت فله درون کیسه‌های بزرگ حمل و نقل می‌شود و بعد از رسیدن به مقصد در کارخانه‌های بسته‌بندی پسته به صورت مرغوب و بسته‌بندی شده آماده فروش می‌شود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت خلال پسته فله| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


خلال پسته فله به معنای خرید پسته به صورت عمده و بسته‌بندی نشده است. در این صورت، پسته به صورت فله درون کیسه‌های بزرگ حمل و نقل می‌شود و بعد از رسیدن به مقصد در کارخانه‌های بسته‌بندی پسته به صورت مرغوب و بسته‌بندی شده آماده فروش می‌شود.

قیمت خلال پسته فله| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



خريد خلال پسته فله معمولا براي افرادي است كه در صنعت پسته و توليد محصولاتي مانند خشكبار، شيريني و شكلات كار مي‌كنند و به دنبال خريد پسته به صورت عمده هستند.

قيمت خلال پسته فله| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت خلال پسته فله| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت خلال پسته و بادام-خريد خلال پسته-طرز تهيه خلال پسته-خلال پسته گلها خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت خلال پسته فله را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت خلال پسته فله| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت خلال پسته فله در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت خلال پسته و بادام-خريد خلال پسته-طرز تهيه خلال پسته-خلال پسته گلها با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت خلال پسته فله را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت خلال پسته فله| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت خلال پسته فله و قيمت خلال پسته و بادام-خريد خلال پسته-طرز تهيه خلال پسته-خلال پسته گلها كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت خلال پسته فله| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خلال پسته و كاربردها

خلال پسته يا پسته خلال شده محصولي است كه با جداسازي پوست كالك پسته (پوست مغز پسته) و برش آن به برش هاي نازك تهيه مي شود. پسته شما هرچه سبزتر و كشيده تر باشد ، براي برش دادن مناسب تر است. بنابراين براي تهيه خلال پسته ، هميشه به دنبال پسته بسيار سبز باشيد.

خلال پسته چيست؟

خلال پسته يا پسته خلال شده محصولي است كه با جداسازي پوست كالك پسته (پوست مغز پسته) و برش آن به برش هاي نازك تهيه مي شود. پسته شما هرچه سبزتر و كشيده تر باشد ، براي برش دادن مناسب تر است. بنابراين براي تهيه خلال پسته ، هميشه به دنبال پسته بسيار سبز باشيد.

خلال پسته درجه يك را از كجا تهيه كنم؟

قبل از اينكه به چگونگي تهيه خلال پسته بپردازيم ، لازم به ذكر است كه شما مي توانيد خلال هاي پسته آماده و كاملا درجه يك را از فروشگاه هاي آجيل و خشكبار خريداري كنيد. خلال پسته نيت نات در فروشگاه ها از بهترين و با كيفيت ترين مغز پسته و با رعايت كامل اصول بهداشتي تهيه مي شود. اما اگر مي خواهيد خودتان آن را در آشپزخانه خود درست كنيد ، مي توانيد با مطالعه ادامه مطلب نحوه ساخت آن را بيابيد.

كدام نوع پسته براي تهيه خلال پسته مناسب است؟

براي تهيه خلال مي توانيد از پسته خام ، چه خشك و چه تازه ، مغز كالك پسته، مغز پسته قزوين كالك با پوست و مغز كالك بدون پوست استفاده كنيد ، اما بهترين و معقول ترين انتخاب مغز پسته قزوين و مغز كالك با پوست است.

قيمت خلال پسته فله| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

مضرات تهيه خلال پسته از مغز خام

تهيه خلال مغز پسته خام به دليل رنگ سبز كم آن و پس از قرار دادن در آب گرم و جدا شدن پوست ، بر اساس تجربه رنگ مغز آن زرد مي شود. ، نتيجه بي كيفيت خواهد بود و اين براي كساني كه به رنگ اهميت مي دهند مهم است.

مضرات تهيه خلال پسته از مغز پسته كالك با پوست (خشك)

از معايب اين روش خشك بودن هنگام خريد است. شما بايد آن را در آب گرم قرار دهيد تا مغز نرم شود و مي توانيد مراحل برش و خلال مغز و تهيه برش ها را انجام دهيد. اين امر باعث زرد شدن مغز و پايين آمدن كيفيت مغز مي شود. توجه به اين نكته نيز مهم است كه اگر مي خواهيد اين كار را با آب معمولي انجام دهيد ، قرار گرفتن در آب با دماي طبيعي در زمان طولاني باعث ايجاد كپك در مغز مي شود و در برخي موارد ممكن است آنزيم هاي قارچي پوست پسته را فعال كرده و آفلاتوكسين توليد كند.

طرز تهيه خلال پسته

براي تهيه خلال پسته بهتر است از پسته قزوين استفاده كنيد. چون پسته قزوين سبز است. با استفاده از پسته تازه و پسته خشك مي توانيد به اندازه نياز خلال پسته درست كنيد. پسته ها را در آب در حال جوش ريخته و بگذاريد تا بجوشد تا پوست به راحتي جدا شود. اگر زياد بجوشد ، رنگ پسته برمي گردد. پسته ها را در آبكش ريخته تا در آب زياد جوش نيايد. اگر مقدار پسته زياد است و تا زماني كه مي خواهيد پوست آن را بگيريد خشك مي شود ، آن را درون آب قرار دهيد تا پوست آنها تازه بماند. بعد از پوست كندن پسته ، سپس مغز پسته را با چاقو بسيار تيز و تخته برش دهيد. اگر چاقو تيز نباشد ، هنگام برش دادن پسته خلال ها خرد مي شوند. سپس يك پارچه تميز را در يك سيني يا سبد پهن كرده و پسته ها را روي آن پهن كنيد ، سپس اجازه دهيد در جايي دور از نور خورشيد و بيرون خشك شود.

 نكاتي در مورد تهيه خلال پسته

فراموش نكنيد كه مغز پسته را تكان دهيد تا بهتر خشك شود.

اگر خلال هاي پسته در معرض نور مستقيم آفتاب خشك شوند ، زرد مي شوند.

اطمينان حاصل كنيد كه خلال ها هنگام خشك شدن كمي كوچكتر مي شوند ، زيرا آب آنها از دست مي رود.

روش تهيه خلال بادام درختي نيز به همين است.

برخي از خلال پسته هاي آماده در بازار مخلوطي از باقالي خرد شده و غير قابل اعتماد هستند. بهتر است از برندهاي مطمئن تهيه كنيد.

قيمت خلال پسته فله| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خلال بادام و پسته

خلال پسته و بادام خشك را در جاي خشك و خنك و دور از نور نگهداري كنيد. مي توانيد خلال پسته را در ظرف در بسته يا داخل كيسه فريزر قرار داده و در يخچال يا فريزر نگهداري كنيد.

خلال پسته چه كاربردهايي دارد؟

خلال پسته يك چاشني و تزئين كننده فوق العاده براي انواع غذاها است كه با افزودن آنها غذاي شما را بسيار خوشمزه و دلپذير مي كند. در موارد زير از پسته نيز مي توان استفاده كرد:

انواع بستني و كيك را تزئين كنيد

تهيه پودينگ برنج و فرني

شيريني مربايي را تزئين كنيد

به خورش تزيين برنج اضافه كنيد

براي تهيه بستني از خلال پسته استفاده كنيد

يكي از عمده ترين كاربردهاي خلال پسته و خلال بادام در توليد انواع بستني سنتي و مدرن است. خلال هاي پسته و بادام كه براي تهيه بستني استفاده مي شود بايد از ظاهر و كيفيت خوبي برخوردار باشد زيرا معمولاً روي محصول و براي تزيين استفاده مي شود.

اين مي تواند بر ميزان فروش بستني تأثير بگذارد. همانطور كه مي دانيد مركز توليد خلال پسته در استان قزوين است و حجم قابل توجهي از اين محصولات براي عرضه در بازارهاي داخلي و خارجي استفاده مي شود.

كيفيت خلال پسته

خلال پسته از مغز پسته بدست مي آيد و منظور از نوع پسته اين است كه خود مغز پسته به دو دسته تقسيم مي شود و خلال پسته از مغز تازه رسيده است. پسته قزوين است. مهمترين عوامل در تعيين كيفيت خلال پسته ، رنگ و اندازه خلال ها است. خلال پسته سبز و بلند بهترين كيفيت محسوب شده و بالاترين قيمت فروش را دارند. خريد خلال سبز پسته و البته درصد چربي موجود در پسته نيز پارامتر مهمي است. خلال پسته يكي از بهترين و گرانترين محصولات پسته است و پسته در ايران به دليل رنگ بسيار سبز ، روغن كافي و طعم درجه يك در سراسر جهان صادر مي شود.

خواص خلال پسته

خواص خلال پسته مانند مغز پسته است ، به اين معني كه منبع غني از ويتامين هاي گروه B و مواد معدني مانند آهن و منيزيم است. در درمان سرماخوردگي موثر است و همچنين قدرت جنسي را افزايش مي دهد. خلال پسته داراي طيف گسترده اي از ويتامين ها ، پروتئين ها و مواد معدني است كه آن را به يكي از محبوب ترين آجيل ها تبديل مي كند. مصرف پسته در پيشگيري از بيماري هاي قلبي عروقي تأثير زيادي دارد. همچنين براي آرامش و تنظيم ضربان قلب و آرامش اعصاب مفيد است و كلسترول بد خون را كاهش مي دهد. مغز پسته به دليل داشتن آهن خون ساز است و كساني كه كم خوني دارند بايد روزانه مقداري پسته بخورند. از آنجا كه پسته حاوي مواد مغذي و ويتامين هاي خوبي است و كالري بالايي دارد ، مصرف آن براي ورزشكاران ، دانشجويان ، نوجوانان خصوصاً در بزرگسالي و زنان باردار و شيرده توصيه مي شود.

قيمت خلال پسته فله| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

معايب خلال پسته

مغز پسته گرم و خشك است. خوردن زياد آن باعث زياد شدن گرماي بدن و كهير و جوش هاي قرمز روي پوست مي شود.

مصرف مقادير زياد پسته مي تواند عوارضي مانند چاقي ، فشار خون بالا ، بيماري هاي روده اي ، معده و استفراغ را به همراه داشته باشد.

مصرف روزانه پسته نمكي خطر فشار خون را نيز افزايش مي دهد ، زيرا نصف فنجان پسته نمكي، مصرف سديم را به 263 تا 526 ميلي گرم افزايش مي دهد و فشار خون را افزايش مي دهد.

خلال پسته

خلال پسته را در جاي خشك و خنك نگه داريد. مي توانيد خلال پسته را در ظرف در بسته يا داخل كيسه فريزر قرار داده و در يخچال يا فريزر نگهداري كنيد. منابع زير در 100 گرم خلال پسته موجود است:

  • مواد چرب 54 گرم
  • كلسيم 130 ميلي گرم
  • فسفر 500 ميلي گرم
  • آهن 5.7 ميلي گرم
  • 15 گرم نشاسته
  • 2.5 گرم آب
  • 20 گرم پروتئين
  • پتاسيم 950 ميلي گرم
  • ويتامين  A230 واحد
  • ويتامين B1 7 ميلي گرم
  • ويتامين B3  5.1 ميلي گرم

خلال پسته سبز ايراني صادر شده است

خلال پسته يكي از بهترين محصولات صادراتي پسته در ايران است كه به دليل رنگ بسيار سبز ، روغن كافي و طعم درجه يك ، در سراسر دنيا صادر مي شود. با توجه به اينكه خلال پسته يكي از گرانترين محصولات پسته است ، خريد آنها هزينه زيادي را در بر دارد ، بنابراين بايد در مورد ويژگي ها ، كيفيت و شرايط بسته بندي و نگهداري آنها بيشتر بدانيم. اين محصول در ايران به عنوان يكي از محصولات اصلي پسته شناخته مي شود كه براي مصارف مختلف از جمله شيريني سازي ، غذا ، بستني فروشي و همچنين صادرات بيش از حد بسياري از كشورها مورد استفاده قرار مي گيرد.

قيمت خلال پسته فله| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

  قيمت خلال پسته فله| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت خلال پسته و بادام-خريد خلال پسته-طرز تهيه خلال پسته-خلال پسته گلها  مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 106 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585873

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .